canan tan
06.05.2014
Canan Tan'ın okuduğum ilk kitabı ve ona hayran olmamı sağlayan bir kitap. Yine bir aşk hikayesi. Yine hüzünlü bir hikaye. Kitabı soluksuz okudum diyemem ama güzel bir kitaptı. Sonunu beğenmedim malesef.
Baskı: En Son Yürekler Ölür