nahid sırrı örik
05.05.2014
Muhteşem bir tarihi roman. Üslubu ve dil kullanımı çok hoş. Türkçeyi en iyi kullanan yazarlardan biri diyebilirim. O kadar hoşuma gitti ki yazarın diğer kitabı olan "Kıskanmak"ı da hemen okudum. Kesinlikle tavsiye ederim.
Baskı: Sultan Hamid Düşerken