tess gerritsen
05.05.2014
Okudugum ilk Tess kitabiydi. Acikcasi okuyan arkadaslarimdan aldigim ovgulerden dolayibeklentim cok buyuktu fakat gerilimden cok havada ask kokusu vardi. Bu yuzden puanlamam dusuk .
Baskı: Bıçak Sırtı