D
DilaraMin

12.05.2014

5/10

Konu mükemmel. Yazarın anlatımı da mükemmel fakat çok yavaş ilerliyor. Bana biraz sıkıcı geldi :/

Baskı: Evrenin Ötesi (Evrenin Ötesi #1)