C
catherine

07.02.2015

8/10

sürekli kavga ettikleri için Nora'ya sinirlensem de kitap güzeldi. özellikle sonları daha aksiyonluydu. bu seriyi herkese tavsiye ederim.

Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)