G
GeburaeLL

03.05.2014

9/10

"En iyi yönetim, en az yönetendir." Ya yönetilen olursun, köle gibi, parya gibi kullanılırsın; ya da özgürlüğün peşinde koşup kendin çalar, kendin oynarsın. Seçim senin!

Baskı: Doğal Yaşam ve Başkaldırı