Lise son

tolga çakmaz

L
leylaoz

04.05.2014

7/10

Okurken çok keyif aldım :) yazarın samimi bir dil kullanmasındandır belki bilmiyorum ama bence kitap daha ayrıntılı ve daha kalın olabilirdi :)

Baskı: Lise son