tolga çakmaz
04.05.2014
Okurken çok keyif aldım :) yazarın samimi bir dil kullanmasındandır belki bilmiyorum ama bence kitap daha ayrıntılı ve daha kalın olabilirdi :)
Baskı: Lise son