E
ehlimana

12.12.2014

10/10

Cok eglendigim bazi bolumlerini ise tekrar tekrar okudugum bir kitap oldu. 1.kitabi geç okumam benim için iyi olmuş bu kitabı uzun zaman beklemedim. Yazara not; umarim bundan sonraki kitaplar da hemen çikar. Fazla beklememek dilegiyle

Baskı: Pabucumun Ajanı -2