V
velevki

25.04.2014

2/10

Hayatımda okuduğum en berbat kitaplardan biriydi.bu kadar samiyetsiz, birbirinden kopuk inandırcılığı olmayan bir kitap okumamıştım. Bu iki yıldızıda kendime veriyorum zaten kitabı okuyup bitirdiğim için.

Baskı: Ölümsüz (Ölümsüz Üçlemesi, #1)