M
mugem

24.04.2014

9/10

Gercekten cok guzel bir kitap,şiddetle tavsiye ederim:)ilk elime aldıgımda bu romanı,isteksiz bir şekilde basladım okumaya,yanlız 2 gun icerisinde 400 küsür sayfa nasıl gecti anlamadım.Samimi akıcı bir dili var,sanki dostunuzla karsılıklı sohbet havasında akıp gidiyor sayfalar....guzel bir film izlemiş tadında, mutlu ve aglamaklı bir sonla bitirdim seruvenimi!

Baskı: Piruze: Şam'da Bir Türk Gelin