7/10

Serinin ilk kitabını çok begenmiştim ve devamını aldım 3. kitaptan sonrası tıkadı bilmiyorum belkide ben sıkıldım.Yinede Serinin İlk iki kitabını sevdim.

Baskı: Beden Hırsızı (Seçilmiş, #1)