
Kara Kitap
orhan pamuk
P
ParanoyakVisne
02.01.2014
10/10
''Hiçbirimiz kendimiz değiliz.'' ve ''Kendim olmalıyım. Kendim olmalıyım. Kendim olmalıyım.'' cümleleriyle mest etti beni. Özellikle Cellat ve ağlayan yüz, öpüş gibi bölümler muhteşem ifade edilmiş. Betimlemeler de olağanüstüydü.
Baskı: Kara Kitap