stephenie meyer
06.02.2015
Başları sıkıcı ve ağır olsa da, kitabın yarısından sonrası gayet akıcı ve güzeldi. Devam kitabını da merak ediyorum.
Baskı: Yeniay (Alacakaranlık, #2)