A
angel.xx

12.04.2014

9/10

Kitabın başlarını zor okudum diyebilirim. Ama sonradan kitabı elimden düşüremedim. Bir yerden sonra kitabın içinde yaşamaya başlıyorsunuz. Jojo'nun anlatımını çok hoş buluyorum. Bence okunması gereken bir kitap.

Baskı: Sevgilimden Son Mektup