jojo moyes
12.04.2014
Kitabın başlarını zor okudum diyebilirim. Ama sonradan kitabı elimden düşüremedim. Bir yerden sonra kitabın içinde yaşamaya başlıyorsunuz. Jojo'nun anlatımını çok hoş buluyorum. Bence okunması gereken bir kitap.
Baskı: Sevgilimden Son Mektup