P
pretty reader

12.04.2014

9/10

güzel bir kitaptı ama bana göre biraz kısa geldi. çabucak bitti. daha uzun sürseydi daha güzel olurdu ama fark etmez daha dört tane kitabı var. güzel tavsiye ederim.

Baskı: Gregor ve Gri Kehanet (Yeraltı Günlükleri Serisi, #1)