stephenie meyer
02.02.2015
Çok beğendim. Çok akıcı ve hızlı okunan bir kitaptı. Konu güzel ve değişikti. Bilindik vampir hikayelerine hiç benzemiyor. Serinin diğer kitaplarını da hemen okumayı düşünüyorum.
Baskı: Alacakaranlık (Alacakaranlık, #1)