L
Lady_Avy

21.01.2013

9/10

Detaylı yorumumu burada payşaltım uzun uzun :) http://tarihiaskromani.blogspot.com/2013/01/vampir-akademisi-1-kitap-okudum-bitti.html Ancak belirtmek gerekirse, yaş kıstası olmadan herkesin okuyup zevk alabileceği güzel bir vampir serisi :) Tavsiyedir! Okunmalı :)

Baskı: Vampir Akademisi (Vampir Akademisi, #1)