Bıçak Sırtı
Bıçak Sırtı

tess gerritsen

E
eylulberna

09.04.2014

8/10

Okuduğum ilk tess kitabı. Gerilimden acayip korkmama rağmen :), kendimi alamayıp sonunda başlangıcı yaptığım kitap. 1 günde okudum, araya başka işler girmeseydi yarım günde de okurdum. Çok akıcı bir kitap öncelikle, çok fazla da gerilim yoktu ayrıca. Elinizden bırakamıyorsunuz merak etmekten. Tess'e devam kararı almamı sağladı.

Baskı: Bıçak Sırtı