stephen chbosky
01.06.2013
çevirisi hayatımda gördüğüm en rezil çeviriydi. kurulamamış cümleler, yazım hataları, yetersiz kaynak gösterme... kitabı keşke orijinal dilinde okusaymışım dedirtti
Baskı: Saksı Olmanın Faydaları