F
fabete

01.06.2013

3/10

çevirisi hayatımda gördüğüm en rezil çeviriydi. kurulamamış cümleler, yazım hataları, yetersiz kaynak gösterme... kitabı keşke orijinal dilinde okusaymışım dedirtti

Baskı: Saksı Olmanın Faydaları