S
serdar koc

07.04.2014

6/10

Kitaba aldığım zaman 40-50sayfa okuduktan sonra canım sıkıldı bıraktım.Sonra birdaha elime alıp bitirdim.Orada çekilen acıları yazarımız Halide Alptekin güzel yansıtmış,ama sıkıcı yerleride var. --- yazarımız halide alptekin'e teşekkürlerimi sunarım---

Baskı: Sarıkamış Kar Bozgunu