
Susuz Yaz
necati cumalı
M
Misslinguist
24.10.2012
8/10
İlk iki - üç öyküyü çok beğendim, ama sonrakiler gittikçe sıkıcılaşmaya başladı. Buna rağmen öyküler akıcılıklarını korudular. Okunmaya değer.
Baskı: Susuz Yaz

necati cumalı
24.10.2012
İlk iki - üç öyküyü çok beğendim, ama sonrakiler gittikçe sıkıcılaşmaya başladı. Buna rağmen öyküler akıcılıklarını korudular. Okunmaya değer.
Baskı: Susuz Yaz