...ama Seviyordum!
...ama Seviyordum!

neslihan şadan bağdiken

Y
yamak

26.02.2013

3/10

merak ederek aldığım bir kitaptı; ama hayal kırıklığına uğrattı. Sıkılıp yarım bıraktım, ki genelde adetim değildir.

Baskı: ...ama Seviyordum!