stephanie laurens
03.07.2013
okuduğum en güzel aşk ktabıydı gerçi kitabın ortasına gelmeden katil beliydi ama serini gerisinide acilen okumak istiyorum.
Baskı: Şeytanın Gelini (Cynster, #1)