P
pretty reader

09.04.2014

8/10

başları güzeldi benim için , yani akıcı gidiyordu ama sonlara doğru sıkıldığımı itiraf etmeliyim. kamryn'in aşkına karar verememesi ve o mu o mu diye düşünüp durması bunalttı beni.sonuç olarak güzel bir kitap ama aşırı sevdiğimi söyleyemem.

Baskı: En Yakın Arkadaşımın Kızı