
Gül ve Avcı
asude
10/10
Cok guzel bir kitap... okurken askla icim kavruldu resmen arada kufur bile ettim o kibirli lordumuza:) sonu tam bekledigim gibi oldu olmasaydi cok buyuk hayal kirikligi yasardim zaten.. asude ye hayranligim her sayfada artti resmen kesinlikle daha cok kitap yazmali bunun gibi guzel kitaplariyla bizi aska suruklemeli...
Baskı: Gül ve Avcı