A
aphreal

10.11.2011

10/10

Arka Bahçe'den çıkan ilk kitaplar nedeniyle (çeviri faciası demek durumu biraz olsun açıklar belki) başlarken biraz önyargılıydım, bildiğim kadarıyla Sibel Alaş'ın daha önce bu alanda pek tecrübesi de yok, yine de çeviri oldukça akıcıydı, en rahatsız olduğum nokta sanırm özel isimlerin çevrilmesiydi ki bu ilk kitaplarda da böyleydi zaten ama Jon Snow neden Jon Kar yapılmak zorunda bu mantığı anlayabildiğimi söyleyemem. Hikaye için söylenebilecek bir şey yok zaten,alışılmışın dışındaki tarzıyla okuduğum en iyi fantastik seriler arasında şimdiden.

Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)