K
kamino

02.12.2014

8/10

Kitabı 10 yıl önce okumuştum. Bu 2. okuyuşum. O zaman da çok beğenmiştim. İngiltere 'de çalışıp yaşayan 3. sınıf ülkelerine mensup kişilerin hayatları çok iyi yansıtılmış. Çok beğendim.

Baskı: İnci Gibi Dişler