S
Semihozsoy

16.07.2012

10/10

Kitabı daha yeni bitirdim. Etkilenmemek mümkün değil. Nazım Hikmet çok iyi bir şair olmasının yanında yazarlığını da konuşturmuş.

Baskı: Yaşamak Güzel Şey Be Kardeşim / Romanlar 3