M
Mervekoroglu

27.01.2014

7/10

Çok güzel bir konuydu ama nakkaşlığın bu kadar detayı beni sıktı açıkçası.Üslubu okutuyor kendisini yani nobelli yazar olduğu belli:)) Bir şans daha:))

Baskı: Benim Adım Kırmızı