5/10

güzel ve yormayan bir kitap.. yalnız aralıklarla da olsa kitabın genelindeki depresif ruh hali sıkılmama sebep oldu.

Baskı: Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)