D
delimi-ne

25.01.2014

7/10

Ayrılık sayfaları okumak hoşuma gitmedi. İlk kitapta bitse de olurmuş gibi geldi. Sonu güzeldi.

Baskı: Gabriel Arafta (Gabriel's Inferno #2)