A
Arsima

18.02.2015

6/10

Edebi açıdan değerlendirme yapılamayacak bir kitap. Fakat kitabın arkasında yazan "Erotik Roman" yazının hakkını veren bir kitap olmuş. Okuma nedeninize göre verdiğiniz puan değişir.

Baskı: Grinin Elli Tonu (Fifty Shades, #1)