a. l. kennedy
30.08.2012
kitap tam olarak arka kapaktaki gibi değil bence. arkadaki yazı daha ilgi çekici olduğundan kitap bende hayal kırıklığı yarattı. tam bir sürükleyicilik, bir aksiyon yok. kitapta yazarın duygu ve düşünceleri daha ağır basıyor
Baskı: Ve Ben Mutluyum