fyodor mihailoviç dostoyevski
14.08.2015
Ne kadar karanlık bir kitap! Acaba fakirlik mi sorun yoksa fakirken insanların hissettirdikleri mi? Yalnızlık, fakirlik ve zengincikler üzerine bir hikaye...
Baskı: İnsancıklar