christine feehan
30.08.2012
On puan verdim çünkü konu harikaydı karakterler harikaydı. Ama bir şey beni katil edecekti. O da çeviri!!! Güzelim kitabı okuyanlar bu çeviri yüzünden tekrar bu yazara bakar mı bilmem.
Baskı: Kara Büyü (Dark, #4)