Kara Büyü (Dark, #4)
Kara Büyü (Dark, #4)

christine feehan

B
Belinda

30.08.2012

10/10

On puan verdim çünkü konu harikaydı karakterler harikaydı. Ama bir şey beni katil edecekti. O da çeviri!!! Güzelim kitabı okuyanlar bu çeviri yüzünden tekrar bu yazara bakar mı bilmem.

Baskı: Kara Büyü (Dark, #4)