karen kingsbury
20.01.2014
Akıcı hoş bir romandı aynı zamanda romantik ve acı dolu.incilden bolca kesit var beni rahatsız etmedi o düzeyde değildi tavsiye ederim ellie ve nolanı hiç unutmayacağım
Baskı: Şans