stephenie meyer
13.01.2014
Aslında okumayı çok düşünmediğim bir kitaptı . Kütüphanemde olduğu için ve okumaktan zarar gelmez diye düşünerek okudum. beğendim mi ? evet beğendim ama serinin 2. kitabını okumayı havesle istedim mi ? hayır .
Baskı: Alacakaranlık (Alacakaranlık, #1)