G
G_and_P

10.01.2014

10/10

Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen ben çok beğendim bu seriyi. Yazar mitoloji ile aşkı , dostluğu , anne-kız sevgisini çok güzel harmanlamış. Mitolojiye merakınız varsa bu seriyi kaçırmayın derim. Bir an önce okuyun bence :) Detaylı Yorum İçin; (Uzun bir yorum oldu . Merak edenleri beklerim :) ) http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com/2014/01/tanrca-yorum.html

Baskı: Tanrıça (Tanrıça, #1)