
Tanrıça (Tanrıça, #1)
aimee carter
10/10
Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen ben çok beğendim bu seriyi. Yazar mitoloji ile aşkı , dostluğu , anne-kız sevgisini çok güzel harmanlamış. Mitolojiye merakınız varsa bu seriyi kaçırmayın derim. Bir an önce okuyun bence :) Detaylı Yorum İçin; (Uzun bir yorum oldu . Merak edenleri beklerim :) ) http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com/2014/01/tanrca-yorum.html
Baskı: Tanrıça (Tanrıça, #1)