B
Bet's

09.01.2014

9/10

Çok basit bir dille yazılmış, hatta o kadar basit ki çocuk kitabı okuyormuş izlenimine kapılıyor insan. Ama öykü ve mesajlar kitabı okumaya değer kılıyor.

Baskı: Gölge Hırsızı