
Bir Şizofren Kızın Güncesi
m . a . sechehaye
10/10
Kitabı inanılmaz beğendim. Fakat aklıma 2 soru takıldı. İlk olarak bu kadın neden annesine bu derece öfkeli? özellikle de babasının annesini terk ettiği düşünülürse bir ilginçlik var. İkinci olarak da eğer anne-analist erkek olsaydı bu süreç nasıl işleyecekti?
Baskı: Bir Şizofren Kızın Güncesi