G
G_and_P

14.10.2013

10/10

Ken'e gittikçe hayan oluyorum. Amanda'ya gittikçe sinir olmaya başladım . Kendinden başkasını düşünmüyor. Okurken gıcık Amanda diye içimden geçirmedim değil . Bu kitap biraz Amanda ağırlıklı olmuş , ben Ken ağırlıklı olur diye bekliyordum . Ama kurgusu çok güzeldi ve kitabın sonunda boşluk bırakmaları da 6.kitabı okumam gerektiğini söyledi . Okumayanlara okumalarını öneririm. Güzel bir seri . Ben okurken çok keyif aldım , bir solukta okudum diyebilirim. :)

Baskı: Ölülerle Konuşan (Seçilmiş, #4)