K
koyukırmızı

02.01.2014

5/10

Fazla melankolik ve akıcı olmayan bir kitaptı. Beklenti oluşturuyor, merak uyandırıyor ama olaylar gelişmiyor. Yine de sevdim.

Baskı: Limonlu Pastanın Sıradışı Hüznü