9/10

okuduğum ilk vampir serisinin 3. kitabı. uzun zaman oldu nerdeyse hiç bir şey hatırlamıyorum ama okuduğum zaman çok beğendiğimi hhatırlıyorum

Baskı: Geceyarısı Çıkmazı (Morganville Vampirleri #3)