F
ferdatmr

31.12.2013

8/10

iyiki de okumuşum ben çok beğendim.Eğlenceli akıcı gayet de güzeldi. Tekrar okuyacakarımın arasında.Aşk ve tutkuyu sevenler hiç durmasın okusun derim.

Baskı: Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)