C
cuburcu

29.12.2013

4/10

Tek kelime ile sıkıcı. Çeviri bu kadar kötü olmasa eh idare eder derecesine gelebilirdi belki ama olmamış.

Baskı: Seni İzliyorum (Trilogia dei sensi series, #1)