Y
yok

02.01.2014

4/10

Neredeyse yorumlanmaya değer bulmayacağım bir kitaptı ama madem o kadar okudum bir şeyler yazmak istedim. 4 puan bile fazla demek istesem de yayın evinin kitap dünyasına ilk adımın bu kitapla attığını bildiğimden sesimi kesiyorum. http://feministyazar.blogspot.com/2013/12/seni-izliyorum-irene-cao.html

Baskı: Seni İzliyorum (Trilogia dei sensi series, #1)