O
onursan

27.01.2014

8/10

Vay anasını diyorum. Çok güzel bi kurgu. Distopya mı diyolar, öyle bişi işte. Türkiye'nin 2010'a kadar olan hikayesinin geleceğe belli şartlar altında yansıması. Okuyun derim.

Baskı: Kabus (Schrödinger'in Kedisi, #1)