birol öztürk
26.12.2013
Yerel bir yazarın kitabıydı. Sürekli kitap aldığım yerden vermişlerdi.. Kısa hikayeler var içinde ve hepsi de hüzünlü. Baydı beni :P
Baskı: Harman