L
LadyMaria

19.01.2015

10/10

İlk kitabı daha gizemli bulduğum için daha çok sevmiştim.Gerçi ikinci kitabıda sevdim çünkü çok romantikti.Özellikle Christian'ın Ana'ın önünde diz çöktüğü kısım gerçekten güzeldi.İlk kitabı beğenenler bunu da beğenecektir.Tavsiye ederim :)

Baskı: Karanlığın Elli Tonu (Fifty Shades, #2)