
Karanlığın Elli Tonu (Fifty Shades, #2)
e. l. james
10/10
İlk kitabı daha gizemli bulduğum için daha çok sevmiştim.Gerçi ikinci kitabıda sevdim çünkü çok romantikti.Özellikle Christian'ın Ana'ın önünde diz çöktüğü kısım gerçekten güzeldi.İlk kitabı beğenenler bunu da beğenecektir.Tavsiye ederim :)
Baskı: Karanlığın Elli Tonu (Fifty Shades, #2)