esra nuray sezer
20.12.2013
kitabı sevdim: biraz insanın kendine yönelik eleştirisiydi. gençlikte yapılan hataların temelinde aslında büyükler özellikle de ailelerin olduğunu vurgulayan bir kitaptı. yazar anılarını da paylaşmış.kendi hataları üzerinden örnekler vermişti.
Baskı: Gençliğin Kum Saati